stjärnhimmel_och_tält_på_jamboree17

Bingolotto & Sverigelotter

Ni kan stödja Hultsfreds Scoutkår genom att köpa Bingolotter och Sverigelotter hos ICA Nära Mathuset Hultsfred. Vi säljer också lotterna själva på Hultsfreds Marknad och Julbasaren.

Prenumeration

Det går bra att prenumerera på lotterna. När ni startar en prenumeration får man välja vilken förening man vill stödja. Genom att stöda Hultsfreds Scoutkår går en summa från er prenumeration till kåren. Är ni redan prenumeranter går det bra att ändra detta i efterhand, kontakta då Folkspel.

Starta prenumeration på Sverigelotter

Starta prenumeration på Bingolotter

Bingolottos Julkalender

Vi  sälja Bingolottos Julkalender, med säljstart i oktober. Scouterna kan ta upp en intresseanmälan av släkt och vänner genom att använda säljbladet som finns bifogat nedan.

Scouterna kommer också sälja Julkalendern via ICA Nära Mathuset Hultsfred och vid några tillfällen utanför. Även på vår julbasar nere i centrum kommer ni kunna köpa Julkalendern av oss.

Säljblad Julkalender